פרסום סמוי
1.
מהוא פרסום סמוי? :
פרסום סמוי היא שיטת פרסום שבה מועברים מסרים פרסומיים תמורת תשלום .
פרסומות אלא מפורסמות באמצעי התקשורת השונים תוך הסתרה חלקית או מלאה של היותם סמויים.
2.
רעיון:
בתוך תוכנית ידועה להכניס ראיון עם אישה שבצעירותה כמעט עזבה את הדרך והדרדרה לדברים רעים אך שניה לפני שלא היה איך לחזור היא הגיעה לאולפנא צביה מעלה אדומים וכיום היא רבנית שסוחפת אחריה המון בנות ומחזירה אותן לדרך הישר.
3.
א. אוכלוסיית היעד של הפרסומת היא: בנות דתיות שמסיימות כיתה ו' ומסיימות כיתה ח' מרחבי הארץ והוריהן שירשמו אותן לבית הספר.
ב. היא מביאה בנות שמחפשות אולפנא לבנות דתיות אל האולפנא שלנו ובכך כמות הבנות גדלה ומגוונת.
ג. ערוץ 7 וערוץ 20. ערוץ מאיר לילדים למרה שהורים או אחיות גדולות רואות את הערוץ עם הילדים הקטנים.
4.
א. כי הראיון הוא בתוך תוכנית קיימת ונראה כמו ראיון ללא אינטרסים..
ב. הפרסומת הסמויה חודרת לתת מודע.
כשילדה או אמא רואה את בפרסומת היא לא בהכרח רלוונטית לאותו הזמן אבל כשהיא תצטרך לחשוב לאיזה אולפנא ללכת / לאן לרשום את הבת שלה, היא תזכר בפרסומת על האולפנא.
ג. ראיון בנושא.
ד. הכתבה היא באמצע תוכנית קבועה וללא קשר למשהו שמלפני.
מדברים על אולפנא מאוד מסויימת ומזכירים את שמה המון פעמים.
5. א. מותג הוא סך כל התפיסות והעמדות שמחזיק הצרכן בראשו.
נועד לענות על הצורך של החברה ויש לו בידול משאר המוצרים בתחום.
סט של הבטחות ייחודיות בעלות ערך מוסף שאין למוצרים האחרים בתחום.
מותג מוצר
מהוא פרסום סמוי? :
פרסום סמוי היא שיטת פרסום שבה מועברים מסרים פרסומיים תמורת תשלום .
פרסומות אלא מפורסמות באמצעי התקשורת השונים תוך הסתרה חלקית או מלאה של היותם סמויים.
2.
רעיון:
בתוך תוכנית ידועה להכניס ראיון עם אישה שבצעירותה כמעט עזבה את הדרך והדרדרה לדברים רעים אך שניה לפני שלא היה איך לחזור היא הגיעה לאולפנא צביה מעלה אדומים וכיום היא רבנית שסוחפת אחריה המון בנות ומחזירה אותן לדרך הישר.
3.
א. אוכלוסיית היעד של הפרסומת היא: בנות דתיות שמסיימות כיתה ו' ומסיימות כיתה ח' מרחבי הארץ והוריהן שירשמו אותן לבית הספר.
ב. היא מביאה בנות שמחפשות אולפנא לבנות דתיות אל האולפנא שלנו ובכך כמות הבנות גדלה ומגוונת.
ג. ערוץ 7 וערוץ 20. ערוץ מאיר לילדים למרה שהורים או אחיות גדולות רואות את הערוץ עם הילדים הקטנים.
4.
א. כי הראיון הוא בתוך תוכנית קיימת ונראה כמו ראיון ללא אינטרסים..
ב. הפרסומת הסמויה חודרת לתת מודע.
כשילדה או אמא רואה את בפרסומת היא לא בהכרח רלוונטית לאותו הזמן אבל כשהיא תצטרך לחשוב לאיזה אולפנא ללכת / לאן לרשום את הבת שלה, היא תזכר בפרסומת על האולפנא.
ג. ראיון בנושא.
ד. הכתבה היא באמצע תוכנית קבועה וללא קשר למשהו שמלפני.
מדברים על אולפנא מאוד מסויימת ומזכירים את שמה המון פעמים.
5. א. מותג הוא סך כל התפיסות והעמדות שמחזיק הצרכן בראשו.
נועד לענות על הצורך של החברה ויש לו בידול משאר המוצרים בתחום.
סט של הבטחות ייחודיות בעלות ערך מוסף שאין למוצרים האחרים בתחום.
מותג מוצר
תגובות
הוסף רשומת תגובה